vrijdag 13 april 2007

Phew!

Da's dan ook weer achter de rug. Even.

Ik heb gisteren eindelijk de nieuwste versie van mijn scriptiebeest opgestuurd naar mijn begeleider. Het had eigenlijk al een week eerder gemoeten, maar ik kon gewoon niet sneller. De afgelopen week 12-14 uur per dag gewerkt, maar alleen de laatste twee hebben echt productie opgeleverd.
Okee, beter plannen was misschien ook niet slecht geweest.

Hoe dan ook, het ding telt nu 33 pagina's, 13.000 woorden en een shitload aan koele plaatjes en diagrammetjes en wat al niet. Het gaat over gebarentaal hè, dus de plaatjes zijn wel een beetje noodzakelijk enzo (thanks Ed ;)) Loeks naais.
De komende twee weken ofzo moet ik het nog gaan verbeteren, uitbreiden en in de conclusie aan elkaar lullen, maar het ergste is nu achter de rug.

Geh mich!

====================

Is: moe, voldaan, beetje onzeker maar toch ook vrolijk. Tutti Emotie
Wil: een beetje op adem komen
Gaat zo: brieven posten, een eind fietsen
Kijkt uit naar: vanavond (bierwaarts mars! Nu nog iemand zoeken die er net zo over denkt), weekend(en), 22-4, 2-5, 20-5, zomervakantie, Highland Games (ja, nu al)
Keek: zich suf op computerscherm
Leest: nog steeds de Slinger van Foucault. Taaie bastard
Luistert: vogeltjes voor het raam. Hee, een koolmeesje! ^___^*



1 opmerking:

Anoniem zei

Ik hoop dat je t goed gemaakt hebt!
Enneh, geen dank voor de plaatjes ;)
Edwin