zaterdag 13 januari 2007

*klik*

Zo. Ik heb de laatste centjes van mijn verjaardagscadeau besteed. Aan een digitale camera. Ik heb al lang op zo'n ding zitten azen en nu heb ik er eindelijk een. Best een fijn apparaatje, hoewel hij wel errug veel batterijen zuipt. Het is een soort hummer onder de fototoestellen, zeg maar.


Met andere woorden: ik kan nu gruwelijk wraak gaan nemen op al die onverlaten die het ooit gewaagd hebben mijn kop onverwachts op de gevoelige plaat vast te leggen. Pixelmaffia, hier aai kam!


REWENGIE! MUHAHAHA!

(neen, dat ben ik niet)

====================


Is: wel okee, eigenlijk
Wil: volle batterijen!!
Kijkt uit naar: stappen vanavond
Gaat zo: lezen
Leest: Hogfather - Terry Pratchett
Luistert: R.E.M. - Murmer (hun debuutalbum uit '83. Het heerst)
Keek: Spongebob Squarepants (of Ponspons Vetpens, zoals mijn broertje het noemt :P)

4 opmerkingen:

Cheeky Monkey zei

Wat een afstotelijke, eetlustontnemende foto. Maar fijn dat het ok met je gaat :)

Anoniem zei

Jíj bent blij? En wat dacht je van ik dan?! :P

Juhani zei

Wow, bedankt voor dat schrikmoment.

Anoniem zei

wow, de pixelmafia krijgt concurrentie! Ik ben benieuwd...
en Murmur heerst ja!
Mzzl Edwin