zaterdag 27 januari 2007

"Wi-j zoeë d'r uut? 't Es um te bakke!"

"Hiiiii-hi-hi-hi-whi-am-am-a-weeee
Hiiiii-hi-hi-hi-whi-am-am-a-weeee
A-wim-a-wee, a-wim-a-wee, a-wim-a-wee, a-wim-a-wee"

--(The Lion Sleeps Tonight)


Zo. Eindelijk ben ik weer even door alle drukte heen. Vertalingen, tentamens, essays en zut, allemaal ingeleverd. En nu maar wachten op de resultaten. De afgelopen twee dagen ben ik eigenlijk alleen maar moe en ziekig geweest. En sjaggie. Het erge is dat ik het mezelf aandoe. Ik heb gewoon die enorme werkdruk nodig om aan de slag te gaan. Oh well, als m'n punten maar goed zijn. Toch?

Ik kijk in elke geval uit naar volgende week. De nieuwe colleges zijn nog niet begonnen dus ik heb naast het werken aan mijn bachelording ook nog wat tijd om mijn syntaxis bij te spijkeren, wat te rpg'en (Pleenskeep en heel misschien Ruimtehamer), een character voor Bastar te verzinnen, te DM'en en wat aan de onregelmatige werkwoorden van mijn knuffelconlang te prutsen. En alsnog een kaartje te kopen voor de Bônte Aovendj in Nederweert! Woei!

====================

Is: duffig
Wil: resultaten! Und zwar jetzt!
Gaat zo: lezen
Kijkt uit naar: niks bijzonders
Luistert: Tindersticks - Curtains ^____^
Keek: Zwarte Sneeuw
Leest: Tom Lanoye - Het derde huwelijk

1 opmerking:

Anoniem zei

"Wi-j zoeë d'r uut? 't Es um te bakke!"

Een klassieker uit de wieerter bonteavundj historie!

Edwin