dinsdag 30 september 2008

Eén - twee- drie.... Spontane euforie!

Let wel: leg in dit geval de klemtoon op -rie, niet op -fo-, anders klinkt het niet...

Let beter: het is sarcastisch bedoeld. Want ik haat uitzendbureaus! En dan vooral die kutwijven die ik bij Adecco steeds moet tegenkomen. HAAT! HAAT! HAAT!

HAAT!

Zo, dat lucht op.

====================

Gelukkig heb ik wel een heel gezellige kermis gehad. Het was het vele geld meer dan waard.
Alleen de bandjes in de Triangel waren minder. Een Iron Maiden coverband (waaarom wil je slechte muziek coveren??) en... eh... "Filthy Red Horse" of zoiets. Die speelden nog slechtere muziek en probeerden dat goed te maken met drie schaars geklede paaldanseressen. Wat mij betreft zonder succes: het oor wil ook wat.
Maar: ook lekker geouwehoerd met mijn vrienden, een meisje van de basisschool voor het eerst sinds 15 jaar weer eens gesproken, iemands photoplayverslaving opnieuw aangewakkerd, gesuikerde hazelnoten gegeten en in de achtbaan gezeten.

====================

Als afsluiter nog een lijstje dat ik al een week geleden heb gejat :P

-Heb je ooit -
Een vreemde gekust: nee
Alcohol gedronken: Ja
Gerookt: ja
Iemand zijn hart gebroken: niet dat ik weet
Je vriend(in) bedrogen: Nee
Tegen je beste mattie gelogen: ik neem aan van wel

- Voorkomen -
Haarkleur: donkerblond
Haarlengte: kort, maar niet heel erg
Kleur ogen: blauw
Lengte: 1,85m
Beugel: nee
Bril: nee, lenzen
Tattoos: nee
Piercing: nee
Rechtshandig of linkshandig: Rechts
Verliefd: nee, maar wel nieuwsgierig naar iemand

-Favoriete-
Film: The Godfather II (denk ik, er is te veel keus)
Kleur: geel
Woord: kontkabouter
Dier: Wolf
Schoenen: stevige
(vakantie)land: Duitsland/Zuid-Limburg
Liefste troetelnaam: die heb ik geen... :(
Stuk fruit: ananas
Lievelingsijs: hazelnoot

- Kies -
Kleuren of zwart-wit foto's: kleur
Zonsopgang of -ondergang: opgang, ondergang vind ik meestal maar somber
Lachen of dromen: Lachen
Niezen of hoesten: Niezen (idd orgasmisch ;) )
Coca cola of pepsi: coca
Voeten of nek: nek
Jeans of stof: Jeans
Zwembad of strand: strand. Voor te wandelen, dan.
Vanille of chocola: Chocola
Een taxi of een rit met een onbekende: taxierit
Chat of telefoon: Telefoon, ik hou niet meer zo van chatten.
Pasta of pizza: Pasta
Aardbeien of slagroom: Aardbeien
Bios of film thuis: Bios
Opvallen of op de achtergrond: achtergrond. Ik hoef niet zo nodig in het middelpunt te staan
Losgaan of stilzitten: stilzitten
Sneakers of anders: anders
Msn of tv: TV
Bellen of sms'en: sms'en

-Mijn toekomst is-
Wil kinderen zoja, hoeveel: ik zou het zeker niet erg vinden
Wil trouwen: Ja, stiekem best wel
Wat voor huis: iets gezelligs met veel licht en boekenkasten. Verder weet ik het nog niet.

1 opmerking:

Unknown zei

meh uitzendbureaus! veel succes nog...

en yay voor verspreiding van het lijstje, en voor orgasmisch niezen :P

(dat klinkt fout!)

*hugs*