zaterdag 3 februari 2007

Niet. Eerlijk.

Zo mijn heerlijke, als geroepen komende, lamballerige collegevrije week zit erop. Zoals gewoonlijk, als ik eens vrij heb en er echt aan toe ben, word ik direct de eerste dag ziek. Influenza-B(rian). Ik ben verdomme de hele week bezig geweest met in bed liggen en me klote voelen. Exit mooie plannen...

Vandaag leef ik gelukkig weer. Vanavond flink op stap om in elk geval een beetje van de schade in te halen en toch nog een hoop plezier te hebben. Yeah.

Ander goed nieuws: het boek waar ik al een eeuwigheid op heb zitten azen is eindelijk in mijn bezit: Call of Cthulhu, de horror-rpg van Chaosium ^___^

====================


Is: beter
Wil: nog een week, als genoegdoening
Kijkt uit naar: vanavond :D
Gaat zo: lezen
Keek: Zwarte Sneeuw. Echt een geweldige serie
Luistert: Live - Throwing Copper. Dat was toen ze wel nog muziek maakten
Leest: Tom Lanoye - Het derde huwelijk

1 opmerking:

Juhani zei

Ziek zijn sucks.
Maareh, ben je al beter genoeg om een charrie te maken? (A)