donderdag 28 september 2006

Ook van Juhani gejat :P

Big Screen Memories
What is the first movie you remember seeing in the theater?:Erm, eentje van de Troetelbeertjes dacht ik. Zo heten ze toch hè? Die met de stralende buikjes :P
Who did you go with?:Pascal, toen mijn beste vriend
What movie did you see on your first movie date?:Catch me if you can
Did you see all of it? (You know what I mean):Ja. Het was The Date from Hell ofzo :)
What movie always makes you cry?:Platoon, als Elias wordt achtergelaten
What movie made you say "I have to have that soundtrack"?:LotR: FotR
What movie do you watch for the best laugh?:Dumb & Dumber was erg leuk :P
What is the strangest movie you've ever seen?:De Vliegende Hollander. Echt een kutfilm
What movie made you want your money back?:The League of Extraordinary Men
What so-called sucky movie do you secretly love?:Bridget Jones's Diary. Helemaal geen slechte film natuurlijk, maar ik ben geen meisje dus dat hoort eigenlijk niet. ;)
Which actor/actress makes you drool the most?:Kirsten Dunst? Die kuiltjes in d'r wangen doen het 'm ^_^
Which actor/actress would you love to be?:Kevin Spacey
What movie character do you most relate to?:De naamloze figurant
What is your all-time favorite movie?:Platoon / The Good, the Bad & the Ugly
Finally - favorite movie treat: popcorn or candy?:allebei graag :P
Take this survey Find more surveys
You've been totally Bzoink*d

3 opmerkingen:

Nienna, Lady of Sorrows zei

Gaaf, mijn eerste film was ook de troetelbeertjes! :D Tenminste, dat denk ik- het zou ook best My Little Pony kunnen zijn, in ieder geval iets waarvan je tegenwoordig spontaan kiespijn zou krijgen ;)

en sorry als je deze comment meerdere malen krijgt, mijn comp of ik is gek. prolly both.

Edwin zei

Haha om die naamloze figurant comment moest ik toch ff lachen.. zeer herkenbaar ;)
Kirsten Dunst mag er wel zijn. Carice van Houten is ook niet verkeerd natuurlijk! :p

Rhewin zei

@Nienna: je comp of jij... Hmm, no comment on that :D

@win: oja, Carice... *krijgt blackpantaloniaflashback* :P