zaterdag 26 augustus 2006

Vakantieblues

Een maandje geleden had ik niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen. Als iemand anders het me had gezegd, had ik hem vierkant uitgelachen. Toch is het zo:

Ik ben mijn vakantie spuugzat!

10 weken lang, dat is gewoon teveel. In het begin was het nog heerlijk, de godganse dag geen bal uitvoeren, veel lezen, wielrennen kijken, Skwuig onveilig maken. Ik vermaakte me wel. Ik was al heel trots op mezelf dat ik deze vakantie eens geen hers hoefde te doen. Ik had dus twee maanden de tijd om luiheid te verheffen tot een kunstvorm. Het is me niet gelukt.
Ik begin echt weer behoefte te krijgen aan een "nuttig gevoel". Uit pure verveling heb ik me een stapel fonologiecolleges gedownload en die ben ik nu aan het doorspitten...
Ik wil weer naar Utrecht. Hoe ziek kun je zijn?

Ik heb me voorgenomen mijn volgende zomervakantie een beetje voller te plannen met iets. Waarschijnlijk een vakantiebaantje. Het zou wel fijn zijn om eens een keer een hoop geld over de balk te kunnen smijten. Of anders verneuk ik wel een paar tentamens ofzo.

Is: verveeld
Wil: naar school
Kijkt uit naar: dat dus, en een barbeknoei vanavond *bidt voor goed weer*
Gaat zo: verder met lezen
Luistert naar: Radiohead - Amnesiac (album)
Leest: 1) Terry Pratchett & Neil Gaiman - Good Omens; 2) Noam Chomsky - Hegemony or Survival (stevige kritiek op Amerikaanse machtpolitiek en een dikke aanrader!)
Keek: Blackadder goes Forth, K-PAX

Geen opmerkingen: