dinsdag 2 december 2008

De zoveelste...

... verzekeringsboer aan de telefoon. Uiteraard belt ook deze tijdens etenstijd. Ze doen het er om, ik weet het zeker. Ik wil hem eigenlijk zo snel mogelijk afwimpelen maar ik weet uit ervaring dat je ze dan eerst moet uitleggen wat je met "Nee!" bedoelt en overtuigend moet aantonen dat je dat "Nee!" ook echt meent en je volledig bewust bent van de gevolgen ervan. Deze keer gaat het echter anders.

Hij, na de verplichte introriedel: "Ik heb begrepen dat u binnenkort van baan gaat veranderen?"
"Eh... nou, " zeg ik en vraag me af waar hij dát vandaan heeft, "eigenlijk ben ik gewoon fulltime op zoek naar werk."
"Oh, u bedoelt dat u momenteel werkloos bent?"
"Dat bedoel ik, ja."
"Tsja, dan kunnen wij spijtig genoeg helemaal niets voor u betekenen."
"Ja, spijtig!" :'D

Ik bedoel, what the fuck? Voortaan zeg ik altijd dat ik geen werk heb. Lekker makkelijk.

Zo, en nu maar hopen dat ik gauw weer iets van TNT hoor. Ik heb gisteren nog een keer gesolliciteerd naar een baan als postbezorger -nu voor vast in plaats van tijdelijk- en vandaag werd ik al gebeld door iemand van het hoofdkantoor die nog wat vraagjes voor me had. Hij heeft mijn gegevens doorgegeven aan de post in Weert en als alles goed gaat bellen die me deze week nog. Het zijn maar weinig uurtjes per week, maar ik kan het daardoor prima combineren met de LOI-cursus die ik ga volgen. Bovendien houdt het me van de straat (bij wijze van spreken). Duim dus voor me!

5 opmerkingen:

Cheeky Monkey zei

*duimt*

Anoniem zei

Tja, nu met de KNJ periode (een begrip bij TNT...kerst en nieuwjaar) zal het tot zeker half januari een behoorlijk aantal uurtjes extra zijn (zal wel tegenvallen in het begin.. maar als je de route eenmaal kent..)
Maar het zou wel leuk zijn als we 'collega's' worden haha.

Wat ga je voor LOI cursus doen??

Mzzl
Ed

Anoniem zei

Sweet! :)
Good luck ;)

En idd, welke LOI-cursus?
Cheers,

Val

Blaidd Drwg zei

MBA (moderne Bedrijfsadministratie). Effe wat anders dan ATW, hè? :P

Valerie zei

Uh-huh :P
Good luck tho ;)